Fecha actual 22 Ene 2018, 21:58

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 64 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente
Autor Mensaje
 Asunto: Re: [DECK] Spiral tide
NotaPublicado: 10 Ene 2011, 13:11 

Jo potser trobo a faltar les faeries i 2 meditates més...personal choice (perquè així combes de tercer).

Felicitats pel top Iñaki!

Qui més hi havia al top8 apart de l´Adrià amb Gobbos?

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 13:17 

Merci mestre. Tot depen de com enfoquis el deck, no tots els decks de TS amb HT desenvolupen esactement el mateix gameplan, jo no els vaig trobar a faltar, i era una de les coses que volia comprobar en aquest torneig...

EL top va ser:

Adri- Gob
Xavi Bofill- Gob
Didac (PimPamPum)- Aggro Loam (3 colored)
Oscar Messgué- Quest of the holly relic B/W (ruthelss aggro) <-- 1st place!!!!
Toni Miranda- Vial Bant Aggro
Antonio Machado, Baku - CB Top Bant
Jo- Spiral Tide

I se m' escapa 1 que ara no hi caic ho sento... que diria que és el que va jugar el top 8 contra l' Adri.

Iñaki.-

Última edición por Ego_Sum el 10 Ene 2011, 13:20, editado 1 vez en total

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 13:19 

Congratz Iñaki!!! El único pairing dificil fue Countertop Rebels y puede que Canadian y ganaste a ambos, ya me dirás que sideas contra Counterbalance.
Yo no pude ir... me quedé dormido xDDD Mira que tenia ganas de combar, pero combé por la madrugada con el Call of Duty - Black Ops y me pasó factura jajaja

PeAcH escribió:
Jo potser trobo a faltar les faeries i 2 meditates més...personal choice (perquè així combes de tercer).

+1

Saludos!!!

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 13:29 

Pues nada al siguiente seguro que no faltas!

Estos fueron los sides que hice en cada emparejamiento:

1st - UBG Landstill - Antoni Sànchez

-3x Retraced Image
-1x High Tide

+4x Spell Pierce

2nd- BW Training Rebel Counter-top - Eloïm Cutillas

-3x Pact of Negation
-1x Retraced Image
-1x No receurdo (supongo que Ponder)

+4x Spell Pierce
+1x Wipe Away

3rd- Aggro Loam - Didac Moreno

-3x Pact of Negation
-1x Retraced Image

+2x Spell Pierce
+1x Wipe Away
+1x Snap

(En la 3a cuando caí en la cuenta que no jugaba blanco cambié el 1x Snap por 1x Spell Pierce extra)

4th Goblins - Wette

-1x Retraced Image

+1x Wipe Away

(Me había comentado que su side eran 5x REB así que dejé los Pact, de no haber sido así habría quitado -3 Pact of Negation, a cambio de 1x Wipe Away y 2x Spell Pierce)

5th- Canadian Threshold - Víctor Ballarín

No hice side, el main es muy bueno contra canadian

6th- Quest of the Holy Relic - Oscar Messegué

-3x Pact of Negation
-1x High Tide

+3x Spell Pierce
+1x Snap

Top 8- Aggro Loam - Didac Moreno

-3x Pact of Negation
-1x Retraced Image

+3x Spell Pierce
+1x Wipe Away

Top 4 Quest of the Holy Relic - Oscar Messegué

-3x Pact of Negation

+2x Spell Pierce
+1x Snap

Un saludo,

Iñaki.-

Última edición por Ego_Sum el 10 Ene 2011, 15:06, editado 1 vez en total

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 14:18 

Gràcies per l´info, s´agraeix :)

Per cert:

4th Goblins - Wete :shock:

WTF of the week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111one

Wette, con lo que tú has sido y lo que has criticado Pokemon.... :D

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 15:19 

"Me había comentado que su side eran 5x REB"

A falta de FoWs bones són les REBs :lol:

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 16:46 

El top8 fue vs Francesc Blanco con Landstill UBG (rarisimo que no te enteraras XDDD)

Enhorabuena por el top Iñaki, a ver cuando me acabo de montar el deck :P

P.D: Que suerte que pactara la final con el Oscar, no veas como ATRACA!

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 16:59 

@iñaki: encima de ganarme tienes que ir publicando que juego pokemon con un deck de charmanders? xD no hay respeto por nada

@peach: no preguntis... em van deixar el deck que tenien muntat els meus companys de "team"... i encara sort que vaig mirar el deck abans de començar i li vaig posar el 4rt vial.... (que nomes en duia 3 pq, suposo, van pensar que el 4rt era abusar)

@Grr!: no es potr jugar nomes amb 5 counters... i de side...

NotaPublicado: 10 Ene 2011, 19:16 

Iñaki! Grande!!!!!!!!!!!!!!!!!Muchas felicidades por el top y por ser fiel a tu lista, alguien tenía que probarla en torneo.

Me da a mi que más de una se verá en el próximo torneo...

Wette el pokemon ya te ha alcanzado...tu que eras puro...

Goblins sigue dando baños tremendos en el nucli...si es que no podeis con los bichejos verdes...siempre veo ganar a la misma baraja...XD

Que nace en aquel momento

NotaPublicado: 13 Feb 2011, 13:00 

Bones a tothom,

Sóc nou al fòrum, i m'agradaria estrenar-me com a membre a través d'un mini report del torneig que es va cel·lebrar ahir a Girona a la Lliga del Senado, on vaig pilotar Spiral Tide per primer cop competitivament. La meva llista:
Main Deck
2 Polluted + 2 Flooded
14 Island
4 Time Spiral + 4 High Tide + 3 Turnabout + 1 Brain Freeze
4 Brainstorm + 4 Ponder + 4 Preordain + 1 Meditate (no vaig trobar ningú per comprar la Intuition i després ho vaig pagar carísssim)
4 FoW + 3 Pact of Negation
4 Merchant Scroll + 3 Cunning Wish
3 Retraced Image

SideBoard
3 Spell Pierce
1 Rebuild + 2 Wipe Away + 1 Echoing Truth + 1 Snap + 1 Slaughter Pact
1 Ravenous Trap + 1 Mindbreak Trap
1 Turnabout
1 Brain Freeze + 1 Stroke of Genius (encara no m'han arribat els nous de la nova edició)
1 Meditate

Tal i com podeu observar, la llista és mono U, això comporta una gran estabilitat de les terres (exceptuant algún stifle/sinkhole al·leatori), a més de jugar Retraced, permitint la possibilitat de combar al segon torn; una quantitat considerable de cantrips per una manipulació intensa del deck, i un Brain Freeze de Main com a First condition Win, i un Stroke al side en cas de notar la malaïda presència de l'Emrakul i fer que se'l robi juntament amb tot el deck o colpejar-me a mi directament pel posterior tiki-taka de spells. Tal i com he apuntat abans, no em va ser possible disposar d'una de les cartes més increibles per aquest deck : INTUITION

46 jugadors si no recordo malament = 6 Rondes + Top 8

Pairings:
1ra Ronda: Bant --> 1-2 (0 punts)
No vaig poder veure cap Natural Order ni counterbalance durant les 3 partides, per tant no puc especificar quina variant de Bant correspon.
1st G: La primera partida no va tenir gaire història, ell castejava bitxos i m'atacava, mentres jo m'anava esculpint la mà a base de cantrips; li vaig contrarrestar una vendilion, i al següent torn em vaig llençar a combar protegit.
2nd G: Li arribo a combar, però al robar 7 cartes noves, recordo robar 4 terres, 2 counters i un preordain que va significar veure 3 terres.
3rd G: Em tiro a combar, malgrat faltar-me el Time Spiral, i confio en un Meditate (una Intuition m'haguès donat la partida pràcticament), i com a resultat d'aquest, no em permet continuar combant i perdo.

2a Ronda: Burn --> 0-2 (0 punts)
1st G: Recordo mulligan a 6 i no va era una mà potent, i a més a més de robar malament, al 4rt torn em va fregir.
2nd G: Més de lo mateix, mulligan a 6 més un draw bastant lamentable, li va permetre al meu piroman oponent fregir-me de nou al 4t torn.

3a Ronda: Aggro-Loam --> 2-0 (3 punts)
1st G: Que recordi, va fer un parell de Lifes, i quan vaig tenir el 3er manà, al dragar ell, vaig castejar Cunning a Trap buidant-li tot el cementiri i combar-li posteriorment.
2nd G: En aquesta partida, el meu oponent va cometre un error, ja que amb el Life va tirar al cementiri Tolarian i no hi va pensar en els Chalice, fins que els va dragar tots xD. Al 4rt torn li vaig combar a plaer.

4a Ronda: CounterBant-Progenitus --> 2-1 (6 punts)
1st G: Li arribo a tallar tots els counterbalance, que baixa però amb la sensació que l'oponent em deixava fer per gastar la meva disrupció, i al torn que em decideixo a combar em guanya per counters.
2nd G: De nou, li tallo un counterbalance, el enemic públic n.1 dels mazos de combo,recordo un meditate castejat al meu main per robar tot el poder necessari per combar-li d'aqui a dos torns ja que no em pressionava gaire amb els bitxos.
3r G: De debò, en aquests 3 games, les fow es van comportar la mar de bé amb mi, li vai tallar un counterbalance matiner i després un Pact of Negation va acabar de fer la resta de feina per poder combar amb Time Spiral. Recordo que no vaig robar 7 cartes determinants per gunayar, però fent peripècies, i cunning + meditate em van donar la partida.

5a Ronda: Goblins --> 2-1 (9 punts)
1st G: En aquesta primera partida, només em falta una carta per combar, però abans el seu exercit de gobbos em passa pel damunt sense cap opció de guanyar.
2nd G: Aquesta partida va ser l'òstia i el súmmum del patiment, ja que fins a 3 vegades, el turnabout em salva el coll tapejant-li tots els seus bitxos, a més a més, d'un merchant a brainstorm a la desesperada que em permet robar la terra i el Time Spiral que em faltava per combar-li posteriorment. Com diem amb els meus colegues és el "Brainstorm de la victòria".
3rd Game: No recordo gaire bé la partida, però en aquest cop no vaig patir tant, i un parell d'snaps em van donar un parell de torns per desrpés combar-li a plaer, castejant dos Time Spiral més.

6a Ronda: Elves Combo --> 2-1 (12 punts)
1st Game: Mulligan a 6, un draw bastant lamentable, li va permetre al meu oponent guanyar sense combar, només a base d'òsties, encara que un torn més i l'haguès guanyat.
2nd G: Temia un Emrakul sidejat, per tant, el meu game planning es va basar en fer-li robar tot el mazo amb un stroke of genius, el problema va ser que no li vaig veure l'emrakul, perquè poder el tenia a la mà, o això em va fer creure ell...
3rd G: L'última partida del torneig va ser, sense cap dubte, la més estressant de totes, com a les partides anteriors, intentava contrarrestar l'elfo que tapejant 3 li donava 3 manàs verds, i quan em vaig llençar a combar, tenia la paranoia constant de l'emrakul, vaig haver de castejar dos Time Spiral, per tal de conseguir la major quantitat de manà possible, però degut als draws posteriors, i amb un total de més d'una vintena d'spells em vaig cansar i vaig decidir deckejar-li, i amb un somriure de mal parit (sense ofendre, es claro Charlio), em va confirmar que NO duia cap emrakul.

Conseqüència de la meva actuació al torneig: Top 11 i un sobre de regal xDDDDDDD. Bé, anem a sospesar sobre aquest deck:

Pros
- Segons el meu parer, un mazo divertidíssim de jugar (jugo combo normalment xd)
- Com tot mazo de combo, jugar contra decks sense disrupció, és un txollo (has de tenir molta mala llet per no guanyar, cas és les rondes contra burn).
- A diferència d'ANT o TES (he jugat les dues versions), m'atreveixo a afirmar que jugar de manera reactiva, dona més avantatge que jugar proactivament (en cas de les duress, silence), he jugat molt més segur.
- La quantitat de respostes al hate que disposa, i que, a més a més, amb 4 merchants i 3 cunnings, tot és més fàcil.
- Solidíssima base de mana, vaig patir 0 pels erials mentres veia als oponents malaïnt-lo per no ser una terra de color xD.
- Turnabout, és una carta que en aquest deck té moltes possibilitats de respostes a problemes puntuals diversos (tapejar bitxos per aturar atac definitiu, tapejar terres a countertop per un ús molt limitat del sensei, etc).
- La manipulació extrema del deck, és increible la quantitat de vegades que en un sol torn pots mirar la biblioteca.
- Aquest deck pot guanyar sense castejar cap High Tide en les primeres jugades per combar, sempre el pots trobar després d'una "rentada" amb l'espiral, o a base dels cantrips i buscadors que et dona la carta.

Contres
- La incertesa involuntària que produeix la Time Spiral, et pots estampar de mala manera com facis un draw de 4 terres, dos counters i un cantrip p. ex.
- No haver trobat la ditxosa Intuició, per mi carta fonamentalíssima en aquest deck, perquè tutorejes a tot el que necessitis, principalment Time Spiral xq no hi ha altra manera de buscar-ho directament.
- La concentració és algo vital per pilotar aquest deck, a vegades notes la sensació de tenir la partida perduda, però axiò només és degut a l'estrés i falta de concentració, un ambient molt carregat o amb bastant de xivarri és un factor en contra.
- Hi han oponents que no els importa que combis durant x minuts, mentres que uns altres es desesperen i fan males cares, però s'ha d'entendre que no pots castejar spells sense reflexionar totes les possibles jugades, donades les diverses possibilitats que té.

Bé, això és tot, la propera vegada que faci un bon resultat (crec que aquesta vegada ho ha sigut, per pilotar per primer cop el mazo, me n'ensortit prou bé) intentaré fer un report més detallat, i donar gràcies a l'Iñaki, per inspirar-me a jugar aquest deck.

Salutacions

PD: Espero comentaris i/o crítiques per tal de veure errors, comentar suggerències... Merci a tots.

NotaPublicado: 14 Feb 2011, 16:55 

Demonic, una pregunta: Quantes Intuition jugaries, i en lloc de què?

I un petit detall: Portant Retraced Image, no és millor que les 4 fetchlands siguin iguals?

NotaPublicado: 14 Feb 2011, 17:08 

@Roger
Entre el PIMP de high tide i les preguntes, començaré a pensar que igual (cof, cof) et montes el deck i tot...:D

NotaPublicado: 14 Feb 2011, 19:15 

Acabo de trobar un petit reportatge del Duke sobre la time spiral deck.

Ell juga amb candelabro of tawnos, pero bé, pot donar una altre visió a la baralla:

http://noticias.magicevolution.com/2011 ... en-legacy/

No acabo de veure l'inclusió que fa de counterspells per sobre d'altres cartes, però bé, la resta em sembla una manera curiosa capsize+candelabro for the win.

NotaPublicado: 15 Feb 2011, 13:39 

@gRR!!: Cada vegada que jugo ho veig més clar, i segons la meva llista, en jugaria dues: una de base per l'eslot del Meditate, i una de side, enlloc també de Meditate.

Portar només una Intuition de Base crec és més que suficient per tots els cantrips dels que disposem, a més a més dels 4 merchant scroll fresshquísimos que te la busquen. En el cas de la Intuition de side, hi han vàries maneres d'entendre aquesta inclusió:
- Intuition és l'única carta que permet buscar la Time Spiral (i qualsevol altra), per tant, en el supòsit que tinguem Cunning en mà en comptes de Merchant : EOT -> Cunning a Intuition que et permetrà buscar la peça que et falti per combar.
- En diverses ocasions, he castejat un Meditate a la desesperada via Cunning Wish, tenint en compte sempre que, havent castejat els dos spells, hem de tenir dues terres untapped mínim (sempre i quan hi hagi un High Tide resolt) per tal de poder fer almenys un Turnabout, sense resultats productius. Per tant,en base això, prefereixo buscar una carta que m'interessi en aquell moment que robar 4 cartes "Ad Random" amb quatre manàs ben parits al pool.

¿Vostè què n'opina bon home?

En relació a les fetchs, normalment no les mantinc gaire en joc, exceptuant poder castejar brainstorm + sacrificar, i veure cartes noves amb ponder/preordain, ja que intento robar tota la teca necessària i no lands.

Salutacions i gràcies.

NotaPublicado: 15 Feb 2011, 14:01 

La intuition és boníssima first game (si la jugues maindeck) bastant sospitosa a segones i terceres partides on és possible que perdis les còpies que no vagin a la mà gràcies al graveyard hate que pot entrar, a més en segones i terceres partides la gent ,que pot, entra extirpates fent la intuition encara pitjor. Per aques motiu si jugués alguna, en jugaria una de main deck (que sortiria pràcticament sempre) i deixaria el maditate de side, no només perquè en ocasions és l' única manera, si no per a què substituis la intuition en segones i terceres. El motiu principal pl qual no sóc el fan número 1 de l' intuition en aquest deck és perquè arralanteix el motor una barbariatat, abans de combar, i , sincerament, un cop combant és altament irrellevant.

Respecte les fetch, tot i així és millor que siguin 4 iguals doncs en ocasions quan combes pots robar-te dues i voler baixar-les, la diferència pot ser mínima, però tot i així és òptim.

Salutacions,

Iñaki.-

Nuevo tema Responder al tema  [ 64 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Todos los horarios son UTC