Fecha actual 24 May 2018, 06:14

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 11 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Duda Sideboard Mystic Bant
NotaPublicado: 23 Mar 2011, 20:13 

Buenas!

Mi duda recae en si es necesario o iría bien poner algo en el side contra barajas de tormenta royo TPS y similares. Es que he jugado en el MWS vs alguna y claro, como me pille sin FoW u otro counter, lo tengo crudo.

Entonces pregunto: ¿hay alguna carta que pueda ir bien como apoyo en el side contra este tipo de decks?

Yo he pensado en tal vez: Mago Entrometido, Mindbreak Trap o hasta Stifle, pero bueno, siempre va bien escuchar opiniones jeje!

Gracias y un saludo! :)

Asunto: Re: Duda Sideboard Mystic Bant
NotaPublicado: 23 Mar 2011, 20:25 

La mejor carta es Ethersworn Canonist , saludos.

NotaPublicado: 23 Mar 2011, 20:35 

Enric escribió:
La mejor carta es Ethersworn Canonist , saludos.

Osti, cierto, no había caído! Merci! ^^

EDIT: Y tema cantidad, poner 3 tal vez sería demasiado no?

Saludos!

NotaPublicado: 23 Mar 2011, 22:34 

Pon 1 y 2 enlightened tutor, y luego pon 1 wheel of sun and moon y una relic o tormod's.

NotaPublicado: 24 Mar 2011, 08:46 

Gracias Enric, ahora ya he podido acabar de configurar bien el side jeje Sólo me faltaban estos 3 huecos :)

Saludos.

NotaPublicado: 24 Mar 2011, 12:44 

De nada, yo la llevo así: http://www.thecouncil.es/tcdecks/deck.php?id=5730&iddeck=41486

NotaPublicado: 25 Mar 2011, 00:08 

Osti, me podrías decir qué opinas de la mía (ni que sea por encima)? Más que nada porque sé que dominas la Bant y tal (estoy suscrito a tu canal de youtube ^^)! Me sería de ayuda si no es mucha molestia, ya que en 8 años que hace que juego (con los colegas como todos xD) aún no he ido a ningún torneo y este año al fin empezaré con ello en la LCL! :)

Aquí el enlace: http://www.mtgdeckbuilder.net/Decks/ViewDeck/50754

Gracias y disculpa las molestias! Saludos!

P.D.: Por cierto, el Back to Basics sale rentable?

NotaPublicado: 25 Mar 2011, 01:47 

De re :)

Respecte a la teva baralla:

Base de maná: jo quan jugava mystic bant sense natural order portava 19 terres, o sigui una savannah més (aquí està la llista).

Criatures: està bé, es l'estandard, jo portava un trygon per un qasali per aumentar la cantitat de cartes blaves.

Altres: em sembla perfecte, els elspeth segur que li donen un punt molt bo al lategame, igualment en treuria un i posaria una altre terra potser, o treure un snare o alguna cosa per posar la 19a.

Side: m'agrada tot excepte els 2 trygon, no els hi trobo molt de sentit, en el seu lloc posaría segur una wheel of sun and moon o una altre carta anti grave tipus relic of progenitus i una espasa de les noves que tenen pro green, la body and mind es la millor de les 2 per bant. A la LCL et trobaràs moltes bant i pel mirror van de conya.

El back to basics va molt bé, jo de tú també l'intentaria posar (sidejes +1 tutora, +1 back to basics només, no 2 tutores), contra bant ningú se l'espera i contra baralles blaves amb moltes bàsiques fot unes untades que no vegis xD

En resum, tot mola excepte que posaria la 19ª terra.

NotaPublicado: 25 Mar 2011, 08:13 

Bones!

És realment crucial la 19a terra? És a dir, la diferència entre portar-ne 18 i 19 es nota molt? Més que res perquè si encara em queda pillar les 3 tundres i 1 savannah, com hagi de pillar una segona savannah no acabo el deck ni d'aquí anys xD Ara bé, si és realment important i li dóna més consistència al deck, endevant xD Tot i que haig de dir que de moment l'estic testejant via internet i no he tingut gaires problemes en quan a terres.

Respecte les criatures, sí, he afegit un Trygon per un Qasali, ja que com bé dius, augmenta el nombre de cartes blaves y si mai surt un pairing contra affinity o alguna deck amb bastants "cacharros" sempre pot anar bé tenir una criatura fixe que vagi pegant per l'aire i petant-ne. M'ha semblat una bona idea! :)

En quan als Elspeth, la meva intenció inicial era deixar-ne 2, ja que així augmento la probabilitat que em surtin en cas que el game s'allargui i em pot donar la partida si en baixo un en el moment adequat xD

El tema del side, sí tens raó, els Trygons no acaben de fer gaire el pes. Ademés, si en poso un a la main deck per un Qasali, ja està bé. La Wheel os Sun and Moon sí que la porto, el que passa que no sé perquè no la faig afegir a la llista (se'm debia passar xD). I també he possat la Sword of Body and Mind (ja vaig pensar de fer-ho però al final no sé perquè no ho vaig acabar fent), que contra Bants i altres pairings amb creatures verdes i/o blaves, pot ser devastadora. Total, he tret els dos Trygons i he afegit la Wheel of Sun and Moon (que ja la tinc, el que passa que no l'havia afegit) i la Sword of Body and Mind.

Aquí poso la llista actualitzada (l'unic canvi pendent seria potser afegir o no la 19a terra):

http://www.mtgdeckbuilder.net/Decks/ViewDeck/50754

Respecte al Back to Basics, té bona pinta. Ben jugat deu ser letal! Però de moment crec que aniré així i poc a poc, ja que no he jugat cap torneig mai i la Bant encara no la sé jugar bé. Em queda molt per aprendre xD Potser més endevant l'afegiré, ja es veurà :)

Doncs res, moltes gràcies per l'ajuda proporcionada!

NotaPublicado: 25 Mar 2011, 17:48 

No sé si es nota molt, s'hauria de fer un anàlisi estadístic per això xD Jo afegiria la 19ª terra, no sé, totes les bant que no porten vial van amb 19 o més, si vols pots posar una horizon canopy que es ciclable i no et flodejaràs tan.

NotaPublicado: 25 Mar 2011, 19:24 

Ok, veuré a veure quina afegeixo. Intentaré que sigui una savannah xD

Merci! :)

Nuevo tema Responder al tema  [ 11 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC