Fecha actual 16 Nov 2018, 06:00

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 12 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: DECK MonoBlack, Opinions i Adjuda
NotaPublicado: 31 Mar 2011, 20:15 

Hola,

Busco qui pugui ajudar a un pobre desgraciat que no sap com acabar de pulir aquest invent que mig funciona :| :| :roll: :roll: ,

be aqui va l'experiment mig cullita propia mig inspiració treta de http://www.thecouncil.es/tcdecks/:

4 Dark Confidant
4 Tombstalker
4 Nyxathid

4 Dark Ritual
4 Diabolic Edict
2 Smother
2 Snuff Out
2 Extirpate

4 Sensei's Divining Top

4 Duress
4 Inquisition of Kozilek
4 Hymn to tourach

4 Polluted Delta
2 Bloodstained Mire
2 Marsh Flats
10 Swamp

El side el tinc mes o menys a mitjes, pero no se que posar per cubrir el maxim tipus de decks

2 Extirpate
4 Engineered Plague
3 Relic of Progenitus
3 Faerie Macabre
3 Vampire Nighthawk

no se si me passat amb cartes contra cementiri, pero realment van genial contra aixo ja que es on mes perdo (reanimator, dredge), es molt trist haver de rendirse al segon torn :cry: ...

la resta d'emparallaments "crec" (i segur que m'equivoco...) estan "coberts" (un altre cop entre cometes...)

dons aixo es com ara mateix estic provant l'invent,
funcionament simple (no arribo a més :D ):
anar treien el joc/futilesa de la ma de l'oponent amb duress, inquisition, Hymn to amb el toc de Extirpate per fer mes mal.
dark confidant per carregar ma i anar rascant puntets, nyxathid per agoviar un xic i tombstalker per acabar, encara que de vegades el tombstalker entra molt rapid.
els sensei's naturalment per no suicidarme amb els tombstalker+confidant, i per trobar el matabicho/duress/el que fagi falta...

i aixo es tot, gracies per qualsevol consell

Asunto: Re: DECK MonoBlack, Opinions i Adjuda
NotaPublicado: 01 Abr 2011, 07:42 

jo li posaria erials, i treuria les inkisitions x thougseize.

NotaPublicado: 01 Abr 2011, 09:57 

Jo posaria 3 nighthawks de base i 3 gatekeepers of malakir treient els nyxathid i els snuff out o 2 diabolic edict. Treuria els smother i els extirpates de base i posaría 4 Go for the throat, que em sembla bastant superior als anteriors. Després les inquisitions les deixaría i el que treuría seríen els duress per posar thoughtseizes, o com a molt fer un 2 i 2 entre inquisitions i duress, però els thoughtseizes són molt superiors. També s'hauríen de posar 4 erials per 2 fetch i 2 swamps.

Al side posaría els dos extirpates que hem tret del main i treuría les 3 faerie macabre o bé les relics per posar 3 perish, que de side anticementiri ja vas sobrat amb 7 slots.

Espero que t'hagi ajudat :D

NotaPublicado: 01 Abr 2011, 14:36 

primer de tot, gracies per les aportacions,

reprenent el tema:

Veig clar les sugerencies, exepte pel que fa als 2 extirpate de main; a mi hem sembla que combinats amb duress( o Thoughtseize quan els tingui)/hymn/inquisition, poden fer molt de mal, no ser, encara no ho tinc decidit...

la cosa quedaria tal com aixi, de moment, tenin en compte que algunes de les cartes que proposeu encara no en disposo (Perish, Thoughtseize, Wasteland )...

4 Dark Confidant
4 Tombstalker
3 Vampire Nighthawk
3 GateKeeper of Malakir

4 Dark Ritual
2 Diabolic Edict ->per bitxos amb velo i xuminades semblants...
2 Smother -> indiscutiblement els Go for the throat són millors, els he d'aconsegir
2 Snuff Out -> prefereixo de moment mantindrel's, pel cost 0 més que res...
2 Extirpate -> no veig clar treure'ls

4 Sensei's Divining Top

4 Duress -> a l'espera dels Thoughtseize
4 Inquisition of Kozilek
4 Hymn to tourach

4 Polluted Delta
2 Bloodstained Mire
2 Marsh Flats
10 Swamp

side, a falta d'aconseguir perish, encara faltarien 2 cartes per omplir o els 2 extirpate que estan al main...

2 Extirpate
4 Engineered Plague
3 Relic of Progenitus
3 Perish
1 Vampire Nighthawk

be, tenin en compte que els Thoughtseize puc posar "coses semblans no tan efectives" , la meva prioritat serien les 4 Wastelands i els 3 perish... més endevant la resta...

gracies!, alguna cosa més?

NotaPublicado: 01 Abr 2011, 14:43 

Els extirpates no són gens bons de main, i de side només contra alguns decks en concret. M'explico: Si tu tires un extirpate i l'oponent no té cap carta igual a la mà és un 1x0. Ell no es robarà el que has extirpat, però has jugat una carta que no té efecte directe ni en el joc ni en la seva mà. Si et baixa un tarmo i tu li extirpes els fows per exemple, el tarmo et matarà, però si li tires un go for the throat que has de posar en el seu lloc el tarmo no et matarà. Només en ocasions molt puntuals et servirà, per això és millor posar-lo al side contra els emparellaments on poden succeïr aquestes ocasions puntuals, com poden ser dredge, reanimator o canadian(per allò de que si extirpes les tropicals i no té/li mates els bichos ja gairebé no et pot matar...), encara que contra canadian no sé si els posaria...

NotaPublicado: 01 Abr 2011, 16:17 

Bueno aquí mi humilde consejo:

4 Vampire Nighthawk siempre, porque??? joder esta claro, 1BB, vuela, deathtouch y lifelink. A malas es una matabichos más y ganas esas vidas que pierdes con el confidente.

3 - 4 Go for the Throat también, es el mejor matabichos negro.

El extirpate de banquillo, de main no sirve practicamente de nada.

2 Trompos y 2 Tombstalker, tener 3 demonios se hace redundante en segun que ocasiones, dado que no siempre podrás pagar esas 5 o 6 cartas del graveyard, y te picas menos con el mago maligno, y 4 trompos también me parecen demasiados.

Te propongo una lista que ganó un torneo de 50 personas y que a mi me gusta bastante:

2 Ratchet Bomb
2 Sensei's Divining Top
4 Dark Confidant
4 Dark Ritual
1 Darkblast
2 Diabolic Edict
3 Gatekeeper of Malakir
4 Hymn to Tourach
3 Inquisition of Kozilek
3 Nantuko Shade
2 Smother
2 Thoughtseize
2 Tombstalker
4 Vampire Nighthawk
2 Withered Wretch

Lands (20):
2 Bojuka Bog
1 Cabal Pit
3 Marsh Flats
8 Swamp
3 Verdant Catacombs
3 Wasteland

Ese Darkblast también sirve para dragar filtrando robos del Trompo y el Cabal Pit también está bien, cambia los Edict y los Smother por 4 Go for the Throat.

Saludos!!

NotaPublicado: 01 Abr 2011, 16:51 

Arcbound ravager escribió:
Els extirpates no són gens bons de main, i de side només contra alguns decks en concret. M'explico: Si tu tires un extirpate i l'oponent no té cap carta igual a la mà és un 1x0. Ell no es robarà el que has extirpat, però has jugat una carta que no té efecte directe ni en el joc ni en la seva mà. Si et baixa un tarmo i tu li extirpes els fows per exemple, el tarmo et matarà, però si li tires un go for the throat que has de posar en el seu lloc el tarmo no et matarà. Només en ocasions molt puntuals et servirà, per això és millor posar-lo al side contra els emparellaments on poden succeïr aquestes ocasions puntuals, com poden ser dredge, reanimator o canadian(per allò de que si extirpes les tropicals i no té/li mates els bichos ja gairebé no et pot matar...), encara que contra canadian no sé si els posaria...

t'has explicat molt be, convençut me quedat. ok cap al side.

NotaPublicado: 01 Abr 2011, 17:16 

axl rose escribió:
2 Trompos y 2 Tombstalker, tener 3 demonios se hace redundante en segun que ocasiones, dado que no siempre podrás pagar esas 5 o 6 cartas del graveyard, y te picas menos con el mago maligno, y 4 trompos también me parecen demasiados.

Te propongo una lista que ganó un torneo de 50 personas y que a mi me gusta bastante:

2 Ratchet Bomb
2 Sensei's Divining Top
4 Dark Confidant
4 Dark Ritual
1 Darkblast
2 Diabolic Edict
3 Gatekeeper of Malakir
4 Hymn to Tourach
3 Inquisition of Kozilek
3 Nantuko Shade
2 Smother
2 Thoughtseize
2 Tombstalker
4 Vampire Nighthawk
2 Withered Wretch

Lands (20):
2 Bojuka Bog
1 Cabal Pit
3 Marsh Flats
8 Swamp
3 Verdant Catacombs
3 Wasteland

Ese Darkblast también sirve para dragar filtrando robos del Trompo y el Cabal Pit también está bien, cambia los Edict y los Smother por 4 Go for the Throat.

Saludos!!

esta be el que proposes pero 4 tombstalkers, 4 senseis i 4 confidants van mooolt be, raaaarament m menjo un tomb amb el confidant, potser baixaria a 3 pero no m'agrada haver d'esperar a que hem surti.

el deck que apuntes esta be, es molt semblant, pero no m'agrada fer copy/paste de tot, pero magraden els 2 Bojuka al main. Provo de fer coses noves (mooolt dificil), hauries d'haver vist la primera versio de la meva amb 4 death's shadow , je je je (no, no funcionaba)

NotaPublicado: 02 Abr 2011, 08:10 

Que us sembla posar bitterblossom i un parell de jittes?

NotaPublicado: 02 Abr 2011, 08:20 

El bitterblossom depèn molt del metagame on juguis, però és una bona carta. El que passa que si jugues jittes igual ja seria questió de posar stoneforge, i si jugues stoneforge doncs llavors també scrublands, vindicates... no sé si m'explico, ja seria un altre deck.

Un altre punt important es que a la teva llista jugues 12 descartes, lo qual està molt bé si comences de swamp ritual hymn seize, però si us quedeu ambdòs al topdeck (no tens tantes cartes que matin, i els confidants no acostumen a durar molt a taula), robarte un hymn o un seize es bastant dolent. Jo deixaria 8, 10 com a molt, i afegiria alguna cosa més que te doni avantatge de cartes, rollo phyrexian arena.

NotaPublicado: 02 Abr 2011, 21:41 

kostompy escribió:
El bitterblossom depèn molt del metagame on juguis, però és una bona carta. El que passa que si jugues jittes igual ja seria questió de posar stoneforge, i si jugues stoneforge doncs llavors també scrublands, vindicates... no sé si m'explico, ja seria un altre deck.

Un altre punt important es que a la teva llista jugues 12 descartes, lo qual està molt bé si comences de swamp ritual hymn seize, però si us quedeu ambdòs al topdeck (no tens tantes cartes que matin, i els confidants no acostumen a durar molt a taula), robarte un hymn o un seize es bastant dolent. Jo deixaria 8, 10 com a molt, i afegiria alguna cosa més que te doni avantatge de cartes, rollo phyrexian arena.

Pel que fa al bitterblossom no els tinc posats per que de vegades set giren en contra i amb monoblack no te la pots treure de sobre.

Amb el tema de descartes, potser si que tens rao.

He estat probant el deck amb aquesta config que varia una miqueta amb l'anterior postejada:

4 Dark Confidant
4 Tombstalker
4 Vampire Nighthawk
3 GateKeeper of Malakir

4 Dark Ritual

2 Diabolic Edict
4 Go for the throat
2 Snuff Out

4 Sensei's Divining Top

3 Duress
4 Inquisition of Kozilek
4 Hymn to tourach

4 Polluted Delta
2 Bloodstained Mire
2 Marsh Flats
10 Swamp

side (encara en falten...)

4 Extirpate
4 Engineered Plague
3 Relic of Progenitus
3 Perish

Reitero en pensar mantindre els 2 Snuff out, van mooolt be, pero si que cambiare els 2 diabolic edict i 2 smother per 4 Go for the throat.

NotaPublicado: 15 Abr 2011, 21:41 

kostompy escribió:

Tens rao, la phyrexian arena sempre m'ha agradat pero que us sembla potser un parell de Sign in Blood ? hem dona dos fresques i tinc la posibilitat de fer 2 punts directes...

la veritat es que amb les aportacions que meu fet ara rutlla mooolt millor, pero tinc un problema, desferme de enchantments, m'els menjo amb patates....

alguna sugerencia?????

Gracies!

Nuevo tema Responder al tema  [ 12 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC