Fecha actual 22 Jul 2018, 03:08

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 12 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Proposta canvi LCV 2018
NotaPublicado: 02 Ene 2018, 08:55 

Ja portem temps discutint el tema de la final de la lliga, si canviar-ne el format, si deixar-ho tal kual, si treure-la...
Ara mateix a la lliga som uns 35-40 jugadors més o menys fixes, mai coincidim tots el mateix dia però més o menys rondem aquests números, salta a la vista que no té massa sentit fer una final de 32 jugadors, on més que premiar els bons resultats i la regularitat el què es fa és penalitzar als que no poden venir tan sovint com segurament voldrien, deixant-los així sense torneig de desembre i deixant la final de la lliga com qualsevol altre torneig de l’any, però amb menys gent, és absurd.

Durant aquest any força gent m’ha anat comentant aquest tema, jo també hi he estat donant voltes, i després de parlar-ho amb molts jugadors durant el dia de la final, sembla que tocaria fer algun canvi de cara a aquesta pròxima lliga. Ja es va intentar fer alguna cosa l’any passat (o l’altre, ja no recordo), van sortir vàries idees però cap va tenir un seguiment especialment massiu i al final tot va quedar en res. Així que aquesta vegada jo us faig directament una proposta i a veure què tal la veieu.

La idea seria suprimir la final i fer una lliga de 12 tornejos tal kual, de gener a desembre, i per no donar una sensació de lliga massa lineal, de torneig cada mes i no notar cap diferència entre desembre i gener, havíem pensat de donar-li alguna cosa “especial” al torneig de Desembre. També per mantenir una mica d’emoció fins l’últim torneig i que es puguin mantenir les opcions d’aconseguir premi fins al final.
Primer s’havia pensat en que la puntuació de l’ultim torneig de la lliga contés el doble, però desprès de pensar-ho millor semblava excessiu, ja que aconseguir 12 punts per fer-se un 2-3 no acabava de convèncer, i a més a més tot el tema dels pactos i conceeds quedarien massa turbios xDDD

Així doncs vam dir que el que podria estar prou bé seria que en aquest torneig de Desembre es sumèssin els punts a dins del top tal i com fèiem fa uns anys. Com sempre tot el Top8 tindria un +3 per fer top, però en aquest torneig a més a més es podrien sumar 3 més per fer Top4, 6 més si fas final, i 9 si guanyes el torneig. D’aquesta manera hi podrà haver opcions a remuntades en la classificació general i l’últim torneig seguirà tenint un punt emocionant i de “final” de lliga.

Pel què fa als premis, s’ampliarien als 8 1ers de la lliga en comptes del Top5 com fins ara, d’aquesta manera algú que vagi per exemple el 12é potser pot arribar amb opcions a rascar premi en l’últim torneig si fa un bon paper. La idea és que el màxim de jugadors tinguin alguna motivació extra en el tram final de la lliga.

Si seguim mantenint els 50€ de recaudació en cada torneig mensual, els premis podrien quedar més o menys així:

1er – 160€ + carta commemorativa alterada (cost 10€ aprox)
2on – 130€
3er – 100€
4rt – 60€
5e – 50€
6e – 40€
7e – 30€
8e – 20€

Per tenir premis més golosos ja sabem què tocaria, separar més pasta de cada torneig mensual, òbviament a costa dels premis de cada torneig. Si es recaudèssin 60€ en comptes dels 50 actuals, podria quedar alguna cosa així:

1er – 180€ + carta commemorativa alterada (cost 10€ aprox)
2on – 150€
3er – 110€
4rt – 80€
5e – 70€
6e – 50€
7e – 40€
8e – 30€

Queden força millor, però tindríem 10 euretes menys en premis en els tornejos.

Així a modo resum, els canvis serien:

- Suprimir la final i fer una lliga de 12 tornejos.
- Pel torneig de Desembre, seguir sumant punts a mida que s’avança en el top.
- Ampliar els premis de la lliga als 8 primers en comptes del Top 5 com fins ara. L’entrega de premis es faria al torneig de Gener de la següent lliga.

Preguntes, què us sembla? En cas de veure-ho bé, augmentaríeu la recaudació mensual a 60€ (per exemple) per tenir uns millors premis finals, o preferiríeu deixar-ho com fins ara?

Si la idea tira endavant ja faré un post per tenir-ho tot ordenat i que tothom ho tingui a mà per fotra-li un vistazo.

Ale chumachos, ja anireu dient.

Asunto: Re: Proposta canvi LCV 2018
NotaPublicado: 02 Ene 2018, 10:24 

Per mi ok al canvi.
Pel què fa a retirar diners a cada torneig jo deixaria com fins ara 50€ o com a molt pujaria a 55€.

Ferran,

NotaPublicado: 02 Ene 2018, 12:01 

Totalment d'acord amb suprimir el torneig final; fer que al torneig de desembre es comptin els punts del Top 8 em sembla bé també.

Incrementar la pasta dels tornejos mensuals pel premi final no ho acabo de veure, crec que 50€ està bé, però com ho veieu la resta, tampoc m'hi oposo gaire :mrgreen:

NotaPublicado: 02 Ene 2018, 15:41 

Que el torneig de Desembre fós un grandiós top-32, eliminació directe :mrgreen:

NotaPublicado: 04 Ene 2018, 21:08 

Em sambla bé eliminar la final, i fer 12 LCVs. El que no em sembla bé es que l'ulti tornei punti més.

Per què?

Doncs perquè si el primer classificat (o qualsevol persona in contention) es perd el tornéis final, se´l penalizaria molt.

No sé quina opció és la millor, però jo no feria diferencia en un tornéig que sabem que per dates hi ha gent que no pot anar.

Gràcies per obrir el fil.

NotaPublicado: 12 Ene 2018, 08:01 

540 i pico lectures i nomes 3 o 4 comentaris...si la gent no hi participa no es pot canviar res, i quan arribem a desembre tornarem a estar igual. Si quan es posen les coses pel foro només hi participem 4 gats, poca cosa farem.

Pel què comentes Guillem, no em sembla que la penalització sigui tan gran, els punts “extres” només es donarien a partir del top4, si no arribes a semis la puntuació és exactament igual que en qualsevol altre torneig, i per fer semis només són 3 punts més del normal. El que si que podria fer un bon subidon és el que guanya, eso si que és veritat.
Pel tema dates...el Desembre és complicat, entre el pont del principi i després Nadal sempre hi ha molt pocs caps de setmana disponibles, peró es podria mirar de fer-lo sempre abans de començar vacances pq ningú se’n quedi fora, amb força antelació i aquestes coses.

Són idees eh, és que fer 12 tornejos així del tiron i al Gener tornem-hi, 12 més, no sembla com massa monòton? No sé, donar-li un un “algo” al de Desembre per tenir sensació de finikito de lliga.

NotaPublicado: 12 Ene 2018, 10:13 

A mi em sembla bé tot el que dieu excepte treure mes diners de cada torneig!
Jo ho deixaria en 50 i ja esta! La resta per mi es ok!
Merci Adam per l esforç que fas! Se perfectament que no es valora gens aquest tipus de curro que fas i que porta molts mes mals de cap del que sembla...També agraiir com sempre la gran feina i paciencia que té el Roger Riera. Tu se grande!

NotaPublicado: 13 Ene 2018, 23:06 

Me parece bien eliminar la final. Yo lo limitaria a 12 torneos y seguir apartando 50€ por torneo.
Pero quede como quede la cosa ire a jugar siempre que pueda. Y a tomarme unos quintos xD xD

NotaPublicado: 14 Ene 2018, 08:02 

A mi hem sembla be eliminar la final de la lliga.
Però a més de donar més punts a la final es podria premia amb tres punts extres els 2 finalistes de cada torneig. El tema dels premis jo els deixaria com fins ara.

Gerard Concustell

NotaPublicado: 14 Ene 2018, 12:29 

Me parece bien eliminar ultimo torneo y hacer la puntución que propones. Me mola propuesta de Concustell de dar tres puntos extras a quien llegue a cada final.
no movería de 50 euros la aportacion al torneo final.

Adam, me gustaría felicitarte por la liga y tu implicación. Muchas gracias!!!!!! :mrgreen:

NotaPublicado: 16 Ene 2018, 14:35 

Gràcies chachos!

El tema dels 3 punts als finalistes sona prou bé, ara mateix en quant a punts és el mateix fer top8 que guanyar un torneig, si que potser seria bo beneficiar un pèl més als 2 finalistes, o directament només al guanyador del torneig...Caldria veure si això fa que tornessim a tenir diferències massa altes com passava abans, però es podria provar a veure ke tal.

En cas de fer-ho així al llarg de tota la lliga, si a la final també es donessin 3 punts als del top4 ja no hi hauria tantes diferències amb la resta del torneig, i seguiria sent algo "diferent", sense ser una gran desavantatge pels que no hi poguessin assistir.

Doncs comentem una mica el tema a veure com ho veieu. Queda clar que seguirem amb els 50 euros de recaudació i que eliminarem la final, això si.

NotaPublicado: 16 Ene 2018, 19:39 

Jo provaria de donar els 3 punts els finalistes de cada torneig. La idea de fer una final difrent donant 3 punts extres els quart finalistes amb sembla bé.

Gerard Concustell.

Nuevo tema Responder al tema  [ 12 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC