Molt bones! D'aquí 3 setmanetes comencem la LCV 2016, com sabeu s'han anat fent algunes propostes de canvis en quant a distribució de premis i places per a la final però sembla k no s'ha acabat de tirar cap enlloc en concret en cap dels dos punts. Avui al llarg del torneig he aprofitat per anar comentant una mica amb tothom que he pogut els punts que crec que estaven una mica en qüestió...
- 32 places per a la final. Semblen excessives tenint en compte que som uns 35 per torneig, però no sé en què hi guanyaríem limitant la participació a per exemple 24 jugadors. Tindriem menys recaudació pel torneig final ja que seríem menys penya i no sé fins a quin punt limitar l'accés animaria la gent a venir amb més regularitat. En aquest punt tothom hi diu la seva i és molt complicat arribar a un concens, així que en principi la idea seria deixar-ho tal qual està, k potser és el k més gent apunta.
- Disitribució de premis. Aquí si que casi tothom està d'acord en deixar-ho tal qual està ara, jo era partidari de destinar aquests premis a la final i fer un torneig amb premis mes gordos i reorganitzar una mica el tema però en general no ha agradat massa, així que res, sembla k la majoria està conforme amb el k tenim ara, doncs així es keda.
- Inscripcions. S'ha comentat que no seria mala idea posar inscripcions a 20 euros en comptes de 15, per tenir millors premis en cada torneig regular, òbviament. Molts jugadors de la LCV només fem un o dos tornejos al mes, els gastos mensuals amb inscripcions no serien un gran problema imagino, i tenint en compte que juguem baralles que valen un pastizal doncs aquest increment de 5 euros tampoc hauria de ser la fi del món, pero en fi, cadascú que hi digui la seva. Personalment ho veig una bona idea, i tots amb els k ho hem comentat avui hi han estat d'acord (la idea no ha sigut meva per cert xD). És un punt important i no estaria de més que tothom opinés, només faltaria ara que perdéssim jugadors per això.
- Nivell competitiu. Ja fa uns mesos que la LCV s'ha relaxat molt, massa crec jo, amb el tema de la competitivitat i el nivell de regles. Som la lliga regular més gran de Vintage, i sense proxis, potser que ens posem una mica les piles i ho fem millor això no? Per anar a jugar costellades i pachangueos ja tenim els nostres testings i reunions vàries, tornar a tenir un nivell de regles competitiu no farà canviar pas el bon rollo i el bon ambient k es respira a la LCV, sempre ha estat així això. Lògicament k ens coneixem tots, i si algú arriba 30 segons tard a la taula no cridarem al judge pq li fotin un game loss, però un mínim si...tornar als deckchecks, llistes ben apuntades i ser conscients que si no ho està tindràs un game loss...tornar a posar el llistó on el teníem fa un parell d'anys, res més.
I per últim, insisteixo en aquest tema, crec k ens ajudaria moltíssim en tots els aspectes fer un coverage de la LCV, tant de la classificacio de la lliga regular com dels tornejos celebrats. No dic de fer el pedazo de curro que es feia a la web de manainfinito, tant potser no cal, però si que crec que gravar algunes partides del top 8 i fer algun article mensual amb un seguiment de la classificació i una mica de coverage de la lliga ens ajudaria a pujar força l'assistència. Tampoc cal fer unes edicions de puta mare de les partides gravades, ni tenir una super web o un blog actualitzat cada dia, no cal tant. Podem fer servir eternalcatala mateix i posar els links dels videos a youtube...així de pas tb fomentem la participació al foro. En aquest aspecte jo, si s'apunta més gent, em comprometo a fer els escrits en quant a coverage i a col·laborar amb els que s'hi animin. No domino la informàtica ni els temes d'edició de vídeo, però escriure sobre Magic m'agrada i si m'hi poso crec k podria sortir alguna cosa més o menys distreta xD De veritat k crec k això ens ajudaria molt, a veure si s'anima algú i podem fer alguna cosa maca de cara aquest 2016.
Doncs em sembla k fins aquí, ja anireu dient la vostra, i ens veiem el dia 30 a can Xicota!
|