Fecha actual 21 Ene 2018, 18:43

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 35 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
Autor Mensaje
 Asunto: Re: Canvis LCV 2016
NotaPublicado: 18 Ene 2016, 12:32 

Ok a 5€ més per torneig però no ho pugem més perquè pot baixar l'assistència. Penseu que pels que vivim lluny de Barcelona inscripció+transport i altres... Tampoc m'agrada una jornada gran per 30€. En tot cas un Open diferenciat de la lliga.

Sobre el tema budget, potser més que donar premis extres seria millor que paguessin una quota reduïda de 15€. La persona que ve budget ve a "veure" el Vintage (o com a mínim els que jo conec) i segurament tampoc té un pool com els habituals de la lliga. Ho dic perquè venir budget, pagar 20€ i sense al·licients no crec que li motivi gaire a ningú. Potser també caldria veure si portar Bazaar vol dir venir budget...

Tema proxys, sé que la majoria hi està en contra i ho puc entendre, però crec que un mínim raonable o una llista de les cartes que es podrien portar (p. ex. les que tinguin un valor superior a 300€: pack, bazaar, workshop, tavernacle...) afavoriria l'entrada de jugadors de Legacy (que és el públic més fàcil que entri al format).

Tema Coverage: evidentment que estaria bé però cal que els jugadors ens impliquem mínimament. No es tracta que 2 s'ho carreguin tot perquè es cremaran i es deixarà de fer.

Tema normes, ha de ser competitiu.

Final: Si el més important és mantenir la lliga, reduir les places no crec que ajudi. Tot i que si féssim una 12a jornada al desembre i una final de 16, ningú es quedaria sense jugar al desembre i els 16 millor tindrien un torneig extra. Crec que els que no volem reduir la final és per no quedar-nos sense jugar Vintage del 30 de novembre al 30 de gener, així que fent la 12a jornada a mi ja no m'importaria tant perdre'm la final en cas de no classificar-me, i suposo que a altres tampoc. Així que podria ser una solució intermitja. A més, una jornada més, més pot pel premi de la final.

Coincidència amb tornejos: un aspecte important per assegurar-nos jugadors és intentar evitar la coincidència amb tornejos que puguin restar-nos jugadors. Aquest dissabte 30 hi ha un torneig de Legacy per equips a Ingenio per exemple (no cal dir que tinc colegues legacieros dient-me que em salti la jornada per un dia i segur que no sóc l'únic a qui li passa). Sé que és complicat controlar-ho però estic segur que a l'Ingenio tampoc li va massa bé aquesta coincidència. Ja he vist en altres discussions que molts dieu que són dos formats diferents i tal però al meu parer els dos estan molt lligats i no havent massa oferta de tornejos s'hauria de fer un esforç per evitar que es solapin.

Bé, aquestes són només les meves opinions i em semblarà bé el que decideixi la majoria, de fet, crec que tot això són o poden ser millores perquè la veritat és que crec que la LCV és una lliga collonuda, un santuari del Magic de veritat on passar un bon dissabte gaudint del joc i seguir aprenent.

Felicitats als que ho feu possible i a la gran majoria de players perquè sou collonuts!

NotaPublicado: 18 Ene 2016, 12:36 

M'he deixat en el tema coverage que renovar la web (com a mínim el tema visual) també estaria bé. O treure l'enllaç del Facebook on diu que la darrera foto és del 2011...

NotaPublicado: 18 Ene 2016, 13:07 

Crec que tots estem d'acord que les lligues de Vintage i Legacy no han de coincidir sota cap concepte. Ara bé, la lliga de Vintage és si no pasa res el darrer dissabte de cada mes, i canviar-la per si hi ha algun altre torneig que no sigui vintage i que no sigui un megabombazo rollo GP o similar és una mica complicat. Cada dissabte hi ha tornejos d'algun format rellevant i seria un infern controlar-ho :(

NotaPublicado: 18 Ene 2016, 18:10 

Hola familia,

crec q sincerament pujar el preu es arriscat per una assistencia que es veu mermada cada torneig, pero si ho teniu apamat, endavant.

per altra banda, i barriendo para casa, el tema budget em preocupa: almenys ha de tenir algun "alicient" pq no acabar redunit la lcv a tornejos entre els 25 q tenen pack; com diuen per aqui, pagar 20€ per veure com juguen vintage doncs no trempa.. almenys pagar una quota reduida o q hi hagi premi budget, ja que els ultims tornejos q he vingut almenys erem 4 o 5..
(budget seria no pack, no bazaar, no workshop)

per la resta, tot OK, el tema coverage i tal es la clau

salut

edito: lo de la final.. abans eren els 32 millors en lligues de 70-80 persones.. aqui estava l'alicient.. ara una final de 32 en lligues de 35 persones dons es un torneig mes.. abans mes de 40 persones es qedaven fora de la final, aixi li donaves lluiment al tema.. crec q s'hauria de fer una final al top 20.

NotaPublicado: 19 Ene 2016, 16:33 

ruye escribió:
Hola familia,

crec q sincerament pujar el preu es arriscat per una assistencia que es veu mermada cada torneig, pero si ho teniu apamat, endavant.

per altra banda, i barriendo para casa, el tema budget em preocupa: almenys ha de tenir algun "alicient" pq no acabar redunit la lcv a tornejos entre els 25 q tenen pack; com diuen per aqui, pagar 20€ per veure com juguen vintage doncs no trempa.. almenys pagar una quota reduida o q hi hagi premi budget, ja que els ultims tornejos q he vingut almenys erem 4 o 5..
(budget seria no pack, no bazaar, no workshop)

per la resta, tot OK, el tema coverage i tal es la clau

salut

edito: lo de la final.. abans eren els 32 millors en lligues de 70-80 persones.. aqui estava l'alicient.. ara una final de 32 en lligues de 35 persones dons es un torneig mes.. abans mes de 40 persones es qedaven fora de la final, aixi li donaves lluiment al tema.. crec q s'hauria de fer una final al top 20.

Home, si la penya budget veniu més sovint, tot és parlar-ho, però si amb 15 paveles molts ja no venien, vindran pagant de nou 15€?

NotaPublicado: 19 Ene 2016, 16:54 

si, per aixo: pagar 15 igual destrempa.. pagar 15 quan els powereds paguen 20 es un "alicient"

tot i que jo personalment prefereixo un "premi"

NotaPublicado: 19 Ene 2016, 19:35 

Un petit aclariment: quan parlava de no coincidir amb altres tornejos, no em referia a que haguem de moure la LCV en funció dels altres sempre (eper un GP o similar, sí clar). En el cas que comentava, per exemple, crec que forces players d'aquí us deixeu caure prou per l'Ingenio com per dir-li que si fa un torneig de Legacy no el faci l'última setmana de mes per evitar la coincidència. Com deia, crec que ells són els primers interessats. Ara, que si ja li heu dit i han suat... I crec que això és extensible a les botigues on segurament testegeu, els poden fer la 1a o 2a setmana de mes i evitar coincidir amb LCL i LCV i ja faran Modern, Standard o Draft la 3a i 4a. Jo personalment, a les de Girona i Malgrat ja els hi dic.

NotaPublicado: 20 Ene 2016, 08:41 

ruye escribió:
si, per aixo: pagar 15 igual destrempa.. pagar 15 quan els powereds paguen 20 es un "alicient"

tot i que jo personalment prefereixo un "premi"

Això té sentit.
Un torneig on he de pagar el mateix d'inscripció que la resta sabent que ho tinc més dificil per accedir als premis (ja no només a nivell d'skill, sinó també de deck :lol: ) no és gaire atractiu. Si aquesta diferència en la possibilitat de fer top implica un descompte a la inscripció, serà més just per qui porti deck budget i potser s'animarà a venir quan sense aquest descompte no ho faria.

NotaPublicado: 21 Ene 2016, 07:35 

Jo fa temps que no vinc budget, però vaig fer-ho molts anys i lluitar per alguna cosa te el seu què. Penseu que si 3 persones s'apunten només pel fet de lluitar pel premi budget, representa gairebé un 10% més d'assistencia, que tal i com estan les coses no ve malament. Jo diria que paguin 20€ igual, i la meitat d'aquests calers per donar premi al millor budget. I si fossin 8 o més, doncs 75% pel primer i 25% pel segòn, tot i que ara mateix sembla una mica massa.

Em fa una mica d'enveja USA, tants anys que van abandonar vintage i ara és on més creix...

NotaPublicado: 21 Ene 2016, 10:56 

El tema del budget es va deixar de fer pq en els últims dos anys de lliga lo habitual era tenir entre 1 i cap budget, i no tenia massa sentit...S'havien fet premis a part, inscripcions reduïdes i tot això que comenteu, i seguia sense venir ningú. Tornar-ho a muntar costa és veritat, però com a mínim hauriem de saber si en cas de fer-ho hi hauria gent disposada a venir o no.

Reduir les inscripcions precisament en aquesta lliga on la pujarem a 20.-€ no ho acabo de veure massa clar...si des del 1er dia la LCV ha costat 15€ i persona X no ha vingut, vindrà ara pels mateixos 15€? No ho veig.
Posar premi budget tindria més gràcia crec jo, com diu el xouman dels 20 euros de cada inscripció budget posar-ne 10 pel premi, sortiria un bon premi si son 3 o 4 budgets la veritat...

Lo de coincidir en dates, poc més s'hi pot fer...fot mil anys k la LCV és, amb les excepcions k ja coneixem, l'últim finde de cada mes, i si algú posa un torneig en akell finde doncs a la gent li tocarà triar a quin anar. Si algú deixa de venir a la LCV per anar a un torneig de Modern no es mereix res més que estampar-se i dropejar en ronda 2 xDDDD Fora conyes, la quantitat de tornejos que es fan es brutal, i no coincidir amb tornejos de botiga és impossible, i òbviament és decisió de cada botiga quin dia posar els tornejos. Normalment la norma és "als de Vintage k els petin" jajaja

NotaPublicado: 21 Ene 2016, 11:42 

PoWeRsLaVe escribió:
El tema del budget es va deixar de fer pq en els últims dos anys de lliga lo habitual era tenir entre 1 i cap budget, i no tenia massa sentit...S'havien fet premis a part, inscripcions reduïdes i tot això que comenteu, i seguia sense venir ningú. Tornar-ho a muntar costa és veritat, però com a mínim hauriem de saber si en cas de fer-ho hi hauria gent disposada a venir o no.
Reduir les inscripcions precisament en aquesta lliga on la pujarem a 20.-€ no ho acabo de veure massa clar...si des del 1er dia la LCV ha costat 15€ i persona X no ha vingut, vindrà ara pels mateixos 15€? No ho veig.
Posar premi budget tindria més gràcia crec jo, com diu el xouman dels 20 euros de cada inscripció budget posar-ne 10 pel premi, sortiria un bon premi si son 3 o 4 budgets la veritat...
El cas és que per fer-ho així com proposes, posant premi budget i tal, s'hauria de saber abans del torneig qui ve, i la gent que ve budget no sol venir freqüentment, amb el què és dificil preveure-ho. I si només ve una persona (que segurament passaria sovint com ja has dit que solia passar) té premi segur? Està bé donar algun avantatge als jugadors budget, però això potser seria una mica massa no?

No té més lògica fer una rebaixa en la inscripció i aquí ja tindria un petit premi? també tindria possibilitats de fer top (encara que més baixes). Possiblement hi ha jugadors de legacy que podien venir amb deck budget que no venien pel què ja hem comentat abans, que venir amb un deck "pitjor" i haver de pagar el mateix que la resta és una mica injust, per dir-ho d'alguna manera.

Per resumir-ho, no crec que importi tant que la inscripció d'un budget valgui X (siguin 15€ o 20€), sinó que aquesta inscripció sigui més barata que la inscripció dels no budget i que puguin aspirar als mateixos premis. I aquesta rebaixa en la inscripció facilitaria molt la organització ja que s'estalviaria preparar els premis budget. El que si que caldria seria veure quines cartes es considerarien budget i quines no.

NotaPublicado: 21 Ene 2016, 14:21 

Si només va un jugador budget, tindrà automàticament el premi: 10€ (de manera que haurà pagat 10€ i no 20, aqui la rebaixa).

Si van 2, un jugador recuperarà els 20€ de la inscripció, que no està malament! A partir de que siguin uns quants, té gracia per què pots optar a premis més macos.

Sobre què és budget ja s'ha parlat més d'un cop i n'hi ha una llista prou estandar. Però simplificant, és budget tot el que no porti pack, workshops, bazaars, library, drains i vault. Drains i library de vegades ballen, però jo la faria així per tal que no hi hagi confusions.

NotaPublicado: 21 Ene 2016, 14:56 

Jo veig més raonable que la penya Budget tingui una inscripció més barata (ja sigui deixar-la a 15€, ja sigui baixar-la a 10€, això com vosaltres creieu) que donar premi Budget. Primera, per que si només ve una persona Budget s'endu el premi directament, cosa que no acaba de semblar justa ni competitiva, i segona per que així reduïm el volum de pasta que s'ha de gastar en premis.

NotaPublicado: 21 Ene 2016, 15:26 

Roger, al final dona el mateix que els budget paguin 10€ o que paguin 20€ i 10€ vagin pels seus premis :/ Al teu premi no l'afecta i ells tenen un incentiu per currar-s'ho

NotaPublicado: 22 Ene 2016, 15:29 

xouman escribió:
Roger, al final dona el mateix que els budget paguin 10€ o que paguin 20€ i 10€ vagin pels seus premis :/ Al teu premi no l'afecta i ells tenen un incentiu per currar-s'ho

De fet si, suposo que tens raó, és bàsicament el mateix. A part d'això que dius de l'incentiu per currar-s'ho, l'unic que canvia és que en el primer cas, un cop tothom s'ha inscrit, no s'ha de recordar qui jugava budget i qui no, ni mirar la classificació dels budget en cap moment, mentre que en el segon cas sí. Simple comoditat.

Però com que d'aquest tema us en preocupeu vosaltres, decidiu com us va millor i llestos. :)

Nuevo tema Responder al tema  [ 35 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente

Todos los horarios son UTC