Fecha actual 27 May 2018, 11:46

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 6 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Tundres i Savannah LCL
NotaPublicado: 04 Abr 2011, 20:37 

Hola! En principi vull assistir al torneig d'aquest dissabte de la LCL (serà el meu primer!) amb la deck que m'he fet per aquest format (una Mystic Bant).

Per desgràcia em falten només 4 cartes per poder anar-hi (també em falten 3 Tarmos, pero aquests els puc substituir per altres coses fins que els aconsegueixi). Bé, les cartes en qüestió són: 3 Tundres i 1 Savannah.

Sé que són cartes molt valuoses com per demanar-les prestades, però no trobo cap altra manera (aquest diumenge al Mercat de Sant Antoni no va anar molt bé i no vaig poder aconseguir-les)...

He pensat en una alternativa temporal, la qual seria substituir-les per: 3 Hallowed Fountain i 1 Temple Garden fins que les pugui anar comprant, però clar, no és el mateix i potser em veig força ralentitzat en el joc.

Si algú té 3 Tundres i 1 Savannah que em pugui deixar el propi dia del torneig li estaria molt agraït :) Ara bé, si no és el cas, és totalment comprensible. Val a dir que disposo de 2 Underground Sea, els quals els podria intentar canviar per algunes d'aquestes (si algú està interessat).

En el seu defecte, penseu que possar de manera temporal per aquest dissabte les 3 Hallowed Fountain i el Temple Garden seria perdre molt? O podria estar prou bé dins el que cap? (almenys aquestes són més fàcils d'aconseguir en aquests dies que falten).

Bé, dit això, si algú em pot fer aquest favor tan immensament gran li estaré molt agraït!

Gràcies! :)

Asunto: Re: Tundres i Savannah LCL
NotaPublicado: 04 Abr 2011, 21:20 

Jo et puc deixar una tundra, ja me demanaràs allà.

NotaPublicado: 04 Abr 2011, 21:43 

Osti, moltes gràcies Enric! No saps quan t'ho agraeixo! Dons ja et demaré quan estigui per allà! De nou, gràcies! :D

NotaPublicado: 06 Abr 2011, 19:35 

Hi hauria algú més que em pogués deixar alguna Tundra i/o Savannah?

Merci!

NotaPublicado: 07 Abr 2011, 06:08 

No sé qui ets, però si em donen referencies et podria deixar les 2 tundres... ;)

NotaPublicado: 07 Abr 2011, 07:35 

Charly_sama escribió:
No sé qui ets, però si em donen referencies et podria deixar les 2 tundres... ;)

Sóc nou a la LCL tot i que ja la coneixia des de fa un temps (i fa uns 9 anys que jugo a MTG), però aquest any m'he animat a començar a fer tornejos i demés (apart de seguir jugant amb els amics i tal). No sé si vas molt pel Mercat de Sant Antoni però potser de vista sí et sono. Dir-te que sóc bona gent, honest, i que vinc a passar-m'ho bé i disfrutar jugant. Entenc que són cartes de gran valor i si no coneixes a la persona pots tenir dubtes. Però ja et dic, vull divertir-me i passar una bona estona disfrutant del joc. I bé, també conèixer nova gent interessada en Magic i no sé, fer algo nou.

Com a referència dir-te que conec al Pablo Ambrojo (no molt, però una mica; sempre pel Mercat li comento coses i li demano algun que altre consell). No sé si et sona?

Ara bé, com dic, si no ho veus clar pel que sigui, és totalment respectable i lògic, i no pasará res! ;)

Merci per respondre :)

Nuevo tema Responder al tema  [ 6 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC