Fecha actual 19 Ene 2018, 01:13

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 3 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Terese Nielsen + Team Pataners = 5% off + free shipping!
NotaPublicado: 04 Jun 2010, 12:28 

Ueeeeeeee!

Em complau comunicar-vos que hem tancat un accord de publicitat entre la més gran de totes les muses del pimp mundial, Terese Nielsen, i el més petit i insignificant equip (lo d'equip és relatiu xD), el Team Pataners.

De què tracta l'accord?

Bueno, con tots sabreu, la Terese fa alteracions i últimament aquestes estàn pujant de preu com l'espuma (o com els tabernacles xD, eh, Arnau?). També es ben sabuda l'admiració que tinc per les alteracions d'aquesta dona (i del seu germà obv), i és per això que no fa gaire li vaig proposar de treballar junts.

Després d'ensenyar-li algunes dades proporcionades pel meu Google Analytics i eBay Affiliates, la Terese va quedar esmaperduda (<--FUCK YEAH!) i li va encantar la idea de col·laborar amb mi. En un principi li vaig proposar de que la gent que contactés amb ella vía Team Pataners, pogués gaudir d'un 4x3 en alteracions, però clar, vist el preu que van avui en día la rebaixa era una mica massa gore. Llavors la Terese em va dir que podriem començar amb un 5% de descompte + gastos d'envio gratis. Cosa que tampoc està malament, ja que si et pilles un playset t'estalvies uns $200 frescos. DIT I FET.

Si clickeu en el següent banner podreu llegir les condicions de l'oferta així com el procediment a seguir per si voleu que la Terese us alteri un playset.

Imagen

Espero que gaudiu de l'oferta!

piZZero - Jordi Amat

Asunto: Re: Terese Nielsen + Team Pataners = 5% off + free shipping!
NotaPublicado: 04 Jun 2010, 17:08 

Una pregunta Jordi: Si només m'interessa que em signi les cartes, però que no me les alteri, també les hi puc enviar via Team Pataners? Tinc algun Gorilla i algun Life from the Loam por ahi orfes...

Danke!

Asunto: Re: Terese Nielsen + Team Pataners = 5% off + free shipping!
NotaPublicado: 04 Jun 2010, 22:05 

Parla amb l'Arnau, que crec que li ha d'enviar uns fows ;) i de pas aprofites per firmar cartetes :P

Nuevo tema Responder al tema  [ 3 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC