Fecha actual 16 Nov 2018, 04:04

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 3 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Final LCV
NotaPublicado: 02 Oct 2015, 12:58 

Molt bona tarda,

estava mirant la classificació per veure com tenia entrar al top 32 (cada any he de tindre un ull, sempre patint fins el darrer mes) i aquest any tristament vaig molt sobrat, no per mèrit meu, sino perquè la assistencia és menor que la mitja de les finals. Aquest any un total de 72 persones han jugat en algun dels 9 tornejos, però la realitat és que la mitja és molt més baixa i quedar entre els 32 primers és tan fàcil com fer 4 punts de mitja per torneig, aixi que no te gaire sentit el format actual de classificar els 32 millors jugadors+els guanyadors d'algun torneig+ayudar jugando.

Per aquest any millor no tocar les regles,perquè es podria perjudicar a algu (en tot cas es podria permetre l'accès a tothom, encara que no estigui entre els 32 primers). Em venen al cap un parell idees:

-Limitar el torneig als 16 millors+guaynadors. No m'agrada, perquè queda un torneig petit, però la mitja de qualitat hauria de ser bona (de tota manera avui dia no hi ha gaire random).

-No limitar el torneig, però donar byes per la final. 1 bye pels 16 millors+guanyadors, i potser 2 byes pel guanyador de la lliga (si fossin només 5 rondes seria una mica ridicul, però és el que tenim).

-Oblidar-nos de que la final es la final, i que n'hi hagi prou amb els premis per la lliga regular. Perd magia i podria penalitzar a l'ayudar jugando (bandarres, hauriem d'anar tots pel cantó altruista i no per classificar-nos), però és que em sembla fort que faltant a la meitat de tornejos et puguis classificar sense guanyar cap torneig.

Apa, ens veiem a final de mes!

Asunto: Re: Final LCV
NotaPublicado: 05 Oct 2015, 07:25 

Aquest tema fa molt de temps k el vaig sondejant i no he sigut capaç de treure'n res en clar. Està clar que fer una final de 32 jugadors quan els tornejos som també al voltant dels 32 no té massa sentit, però les alternatives que s'han proposat no han acabat de convèncer tampoc a massa gent.

Fer la final de 16 seria la més lògica si el què es vol és donar-li més "prestigi" al torneig, però la putada és que els premis d'akesta final serien bastant pobres...es podria plantejar diferent i fer una final amb premis més d'estil commemoratiu k no econòmic. De fet el primer premi de la final acostuma a ser un tapete alterat k costa els seus kuartos, però més que pel seu valor econòmic s'entèn que es valora el què representa...vaja, aquesta és la idea xD Per tant fer una final a 16 amb premis d'aquest estil no estaria malament tampoc, però la gent hauria de ser conscient que els premis es reduïrien a un tapete/trofeu pel primer, alguna cosa pel segon i poca cosa més...

No fer final i limitar-se a la classificació regular quedaria una mica soso em sembla, fer 12 tornejos del tirón sense final seria com anar jugant tornejos cada mes sense tenir la sensació de quan acaba una lliga i en comença una altra...

Una altra seria reduir els premis de la lliga regular i fer una final amb més chicha, la idea dels byes que proposes no estaria malament. Es podria premiar als 1ers classificats amb byes, el top8 de la lliga regular x exemple, i fer una final a 32+guanyadors amb premis bastant més gordos. La lliga recauda 550 euros al llarg de l'any, si es destinessin pràcticament tots a la final i aquesta fos amb inscripció de 15 euros es podria arribar a uns 1000 euros en premis...desllueix una mica la lliga regular però queda una final bastant vistosa, reconeixent els millors de la lliga regular amb Byes (especialment al 1er suposo) i logicament amb un premi commemoratiu i molón pel que guanyi la final...a mi aquesta idea m'agrada força la veritat.

Estaria bé que la gent hi digués la seva, especialment en aquest últim punt, a veure què en penseu. Com més hi penso més m'agrada xD

Asunto: Re: Final LCV
NotaPublicado: 06 Oct 2015, 12:02 

Hola a tothom!

Com bé dieu ja fa algunes jornades que aquest debat apareix entre ronda i ronda. Personalment no m'agrada una final de 16 perquè ja que a cada jornada som uns 32 i deixar fora un mes a 16 persones habituals durant tot l'any a la lliga tampoc em sembla massa lògic sent tant poquets. La idea dels Bye em sembla interessant i el tema de fer premis més honorífics (tapets i/o cartes alterades per a l'ocasió) personalment també em sembla molt bé, ja que encara que a tots ens agradi tenir més eurets, vull creure que anem a la Lliga principalment perquè ens agrada jugar a aquest joc (segur que molts pensem que és el millor del món) i, si pot ser, tenir la satisfacció de guanyar unes partides i pensar durant uns moments que, fins i tot, en sabem un xic. Amb tot plegat, el que tinc clar és que una part de la gent el que volem és PODER JUGAR i jugar Vintage cada cop és més complicat (i sort que aquí tenim aquesta Lliga!), així que em semblen bé totes les propostes que afavoreixin els resultats de la gent que s'ho ha guanyat (bye's, premis...) sempre i quan no vagi en detriment de poder participar a la final. Per acabar, crec que a mig torneig o al final de la propera jornada podríem fer una birra i parlar-ho tranquil·lament, segur que surten més coses!!! Bé, un plaer compartir aquesta fantàstica lliga amb vosaltres, ens veiem el 31!

Nuevo tema Responder al tema  [ 3 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC