Fecha actual 20 Sep 2018, 08:57

Todos los horarios son UTC

Nuevo tema Responder al tema  [ 18 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2
Autor Mensaje
 Asunto: Re: Proposta de canvis per la LCV 2016
NotaPublicado: 09 Nov 2015, 14:40 

La proposta de l'Adrià de fer una final accessible a tothom k hagi participat a un mínim de LCVs al llarg de l'any em sembla molt interessant. La gent que realment li interessa la lliga i vol jugar la final segur que la jugarà, això està bé, la part no tan bona és que potser de cara als últims tornejos de l'any es perd una mica la competitivitat de la gent que necessita els punts per entrar i tal...

Si es treuen els premis a la lliga regular crec que donar només 1 bye al guanyador deixa una lliga regular molt pobre, no hi ha cap diferència de quedar 2on a quedar 25e, i això crec k no motivaria gaire als jugadors més regulars.
Si es treuen els premis econòmics s'han de donar més Byes per la final, o això o no es treuen els premis a la lliga regular i tot segueix com fins ara.

La meva impressió des de que organitzo la lliga és que la gent passa bastant dels premis econòmics que es donen al final de la lliga, molts no saben la pasta k els hi toca, altres no saben si pilla el top8, el top5, el top3 o qui, de fet més d'un cop a l'hora de donar els calers la persona en kuestio no sabia ni k li tocaven X euros i era com un regal sorpresa xDDD
Jo crec que la manera de fer una lliga mes atractiva es fer una final com deu mana, amb bons premis i força pasta, k tingui gràcia aconseguir Byes per un torneig així i k per fer-ho t'hagis de currar la lliga, i la manera de tenir una final gorda es treure els premis a la lliga regular, crec k no hay otra.

Així que la meva idea, a modo resum, seria treure premis a la lliga regular i destinar-los tots a la Final, donar 2 byes pel primer i 1 bye per 2on-3er-4rt de la lliga regular, i una final accessible als X primers classificats, a mes dels jugadors amb un mínim de participacions i tambe els guanyadors de tornejos mensuals.

NotaPublicado: 13 Nov 2015, 13:46 

El tema que ha dit algú més amunt de sortir en qualsevol ronda de la final per ordre d'standings a la lliga regular també seria interessant. Aleshores té al·licient per tothom fins a l'últim torneig, no és el mateix quedat 9è que 18è.

NotaPublicado: 14 Nov 2015, 21:57 

Si, l'Edu ens ho va comentar i està mu bieng, però li veig un problema, i és que saber si sortiràs casi sempre o casi mai pot condicionar el deck k juguis, bueno io crec k ho condiciona segur xD Si se k sortire en totes igual em monto una MUD ben gorda i apa, si en canvi se k no sortire en cap doncs no se k jugare, pero segur k porta fows, i 4 mentals en comptes de 3, per dir algo xD

Nuevo tema Responder al tema  [ 18 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2

Todos los horarios son UTC