Hola! En principi vull assistir al torneig d'aquest dissabte de la LCL (serà el meu primer!) amb la deck que m'he fet per aquest format (una Mystic Bant).
Per desgràcia em falten només 4 cartes per poder anar-hi (també em falten 3 Tarmos, pero aquests els puc substituir per altres coses fins que els aconsegueixi). Bé, les cartes en qüestió són: 3 Tundres i 1 Savannah.
Sé que són cartes molt valuoses com per demanar-les prestades, però no trobo cap altra manera (aquest diumenge al Mercat de Sant Antoni no va anar molt bé i no vaig poder aconseguir-les)...
He pensat en una alternativa temporal, la qual seria substituir-les per: 3 Hallowed Fountain i 1 Temple Garden fins que les pugui anar comprant, però clar, no és el mateix i potser em veig força ralentitzat en el joc.
Si algú té 3 Tundres i 1 Savannah que em pugui deixar el propi dia del torneig li estaria molt agraït

Ara bé, si no és el cas, és totalment comprensible. Val a dir que disposo de 2 Underground Sea, els quals els podria intentar canviar per algunes d'aquestes (si algú està interessat).
En el seu defecte, penseu que possar de manera temporal per aquest dissabte les 3 Hallowed Fountain i el Temple Garden seria perdre molt? O podria estar prou bé dins el que cap? (almenys aquestes són més fàcils d'aconseguir en aquests dies que falten).
Bé, dit això, si algú em pot fer aquest favor tan immensament gran li estaré molt agraït!
Gràcies!